Background Image

Telemarketing

TELEFON – wspaniałe, chociaż niedoceniane narzędzie w rękach handlowca. Jak jest wykorzystywany, a do czego praktycznie powinien służyć i jak przy jego pomocy realizować nadrzędny cel handlowca – sprzedaż? Na te i wiele innych pytań odpowiada szkolenie.

Celem szkolenia jest przedstawienie handlowcom, jak efektywnie można i należy wykorzystywać telefon.W efekcie szkolenia handlowcy zrozumieją do czego rzeczywiście służy telefon i będą wiedzieć, jak go używać dla realizacji swojego nadrzędnego obowiązku – generowania oczekiwanego poziomu sprzedaży.

Główne bloki szkoleniowe

Główne bloki tematyczne:

  • Rola, przeznaczenie i cele telemarketingu.
  • Typy rozmów telefonicznych i procedury zachowań.
  • Scenariusze i konspekty rozmów telefonicznych.
  • Ujarzmić telefon – geneza i pokonanie lęku przed dzwonieniem.
  • Zasady efektywnej komunikacji – wrota do porozumienia z klientem.
  • Typy i rodzaje klientów, procedury zachowań.
  • Procedury sprzedaży przez telefon.
  • Trudne rozmowy telefoniczne.
  • Telemarketing – efektywne narzędzie współczesnego handlowca.

Prowadzenie – Krzysztof Fiech