Czym jest prezentacja produktu i jaki jest jej cel? Okazuje się, że większość handlowców myli prezentację sprzedażową z prezentacją publiczną. Ma to oczywiście wpływ na ich efektywność sprzedaży, gdyż zamiast decydować o sukcesie w sprzedaży niweczy ją, sprowadzając rolę handlowca do roli prezentera produktu lub biernego doradcy technicznego. Celem szkolenia jest przedstawienie handlowcom prawdziwego zadania prezentacji, jakim jest wzmocnienie u potencjalnego klienta chęci posiadania produktu.
W efekcie szkolenia handlowcy zrozumieją jaki jest rzeczywisty cel etapu prezentacji i będą wiedzieć, jak wykorzystać drzemiącą w niej siłę do zdobycia klienta.
Główne bloki szkoleniowe
Główne bloki tematyczne:
- Cel, przygotowanie i etapy prezentacji.
- Określenie profilu odbiorców i stylu prezentacji.
- Komunikacja interpersonalna w prezentacji.
- Autoprezentacja i trema.
- Nawiązanie kontaktu i podtrzymywanie uwagi słuchaczy.
- Reguły oddziaływania na ludzi.
- Reakcje na pytania i zastrzeżenia.
- Typowe grzechy a strategia sukcesu prezentacji.
Prowadzenie – Krzysztof Fiech